Nog maar 32 dagen! - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Mascha Bergmann - WaarBenJij.nu Nog maar 32 dagen! - Reisverslag uit Krimpen aan de IJssel, Nederland van Mascha Bergmann - WaarBenJij.nu

Nog maar 32 dagen!

Door: Massieb

Blijf op de hoogte en volg Mascha

27 Maart 2016 | Nederland, Krimpen aan de IJssel

Nog maar 32 dagen en ik kan niet wachten!! Hier heb ik een heeeeeeele lange tijd naar uit gekeken. En mijn sollicitatie en het aangenomen worden bij TUI heeft dit mogelijk gemaakt, ben zo trots op mezelf :-).

Maar ik kan dit natuurlijk niet alleen, ook de mannen hebben hier hun aandeel in en die ben ik ontzettend dankbaar. Eerlijk is eerlijk, zonder hun goedkeuring had deze uitdaging niet tot stand gekomen.

De komende weken gaan in het teken staan van verzamelen van spullen om mee te nemen, de laatste dingetjes regelen en natuurlijk als laatste het inpakken van de koffer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mascha

Actief sinds 07 Aug. 2023
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 2647

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2023 - 31 December 2023

Mijn eerste reis

28 April 2016 - 30 Oktober 2016

Mijn droomreis na 15 jaar

Landen bezocht: