Ik vertrek - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Mascha Bergmann - WaarBenJij.nu Ik vertrek - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Mascha Bergmann - WaarBenJij.nu

Ik vertrek

Door: Massie

Blijf op de hoogte en volg Mascha

05 Mei 2016 | Curaçao, Curaçao

Beste allemaal,

Donderdagochtend 28 april 2016, Schiphol Airport rond 12.00u. Daar het moment om de 2 belangrijkste mannen in mijn leven gedag te zeggen, best wel lastig maar ik heb me toch redelijk groot kunnen houden, al zeg ik het zelf hahaha. Het is ook geen afscheid. Ik verdwijn niet voor altijd, het is een tijdelijke dag want ik zie ze gewoon binnenkort weer omdat ze hier vakantie komen vieren.

Eenmaal de douane doorgekomen, wat op zich redelijk soepel verliep, goed geregeld op Schiphol kan ik zeggen, samen met Sanne (collegaatje uit Rijswijk) heel even wat gesnuffeld bij de winkeltjes, geprobeerd Antilliaanse Guldens te halen wat niet gelukt is en vervolgens naar de gate gelopen. Vol adrenaline kan ik zeggen om wat komen gaat, zooooo spannend! In de tijd dat wij daar zaten, druppelden iedereen binnen en was het direct gezellig, we hebben er allemaal super veel zin in. De vlucht is prima verlopen, met een kleine vertraging gingen we richting Aruba maar uiteindelijk kwamen voor schematijd, zo'n 40min eerder aan op dushi Korsou.

Het voelt als thuiskomen, de warmte, de geur, alles. Kan het niet omschrijven maar het gevoel is zo goed :-). Enfin, bij de douane heel even gestaan, ook dit ging zeer soepel en vervolgens de koffers verzameld. Nog even geld gepint op de luchthaven, altijd makkelijk voor de eerste dagen. Met z'n allen naar buiten gelopen en daar werden we opgevangen door Audrey en Kim, onze teamleider en HRM-medewerker van TUI. Alle bagage en onszelf in een busje gehesen en naar ons verblijf gebracht. Appartementen complex Recompensa Park, een heel leuk park met mooie appartementen waar wij het wel 6 maanden gaan uithouden. Ik deel het appartement met Sophie, een gezellige Kras-meid uit Rotterdam.
We hebben ons wat geïnstalleerd, lees: 1 van de 2 koffers uitgepakt en nog even wat gedronken. Daarna heerlijk het bed in gedoken waar er vervolgens niet veel geslapen werd maar goed, dat is altijd de eerste paar nachten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mascha

Actief sinds 07 Aug. 2023
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 2672

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2023 - 31 December 2023

Mijn eerste reis

28 April 2016 - 30 Oktober 2016

Mijn droomreis na 15 jaar

Landen bezocht: